24. 8. 2014

kukuk

Zijem:) Nejako som na toto tu zabudla, hiii, no snad mi to tento poloopusteny blog odpusti :) Nuz ale som nasla peknu survey zase, knizkovu dokonca, nuz tak mi to nedalo :)

1. Máš doma určité místo na čtení?
ani nie, proste citam hocikde mam prave chut, akoze mozno najcastejsie miesto doma je ze v posteli...ale tam to vacsinou velmi rychlo konci hlavou zaborenou v knihe a oslintanou strankou :P


2. Záložka nebo kousek papírku, který se právě válí poblíž?
kousek papiru, i ked som si pokupovala kadejake mega giga supis zalozky krasne, priam nadherne, ale aj tak z 90percent pouzivam papierove co v robote rozdavame zadarmo, alebo proste hocijaky zdrap papiera co je pobliz :D


3. Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dočteš kapitolu?
ako kedy, niekedy proste ma to nepusti, a musim dokoncit lebo je to tak napinave ze to proste nepocka, ale napriklad ked pri knizke zaspavam, tak to radsej skor ako neskor, lebo proste ak mi raz zacne vypinat mozog...tak sa v nom uz nic neulozi aj ked sa velmi snazim dalej citat :D

4. Jíš nebo piješ během čtení?
jem, pijem, chodim...niekedy mam dokonca velmi divne pocity ked si nemozem pri jedeni citat, hmm

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
hudbu sem tam, ale skorej nie, podla toho ako sa mi to prave hodi, ale telku nieee, niekedy proste nemam na vyber a skusam citat aj pri tv, ale akoze fujky, to je strasny spam zvukovy, viem sa do nepricetna vytocit ked ma to rusi....

6. Čteš vždy pouze jednu knihu, nebo několik zaráz?
nekolik naraz, akoze mrte, a sem tam ma to i stve, ze si napoziciavam pokupujem rozcitam naraz, a potom nestiham...niezeby som mala nejaky deadline...ale proste moje ja si niekedy zmysli ze uz by som to ci ono mohla docitat lebo mam chut si rozcitat nieco dalsie...a to sa musim niekedy krotit

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
doma skor pomenej, citam hlavne ked cestujem, alebo niekde cakam, doma moju pozornost povacsinou pohlti internet, kde si ovsem tiez citam, haa :D  ale ako ked idem von musim mat zo sebou minimalne jednu knihu...sem tam ma mataju nocne mory ze sa mi moze stat ze ostanem niekde niekolko hodin trcat a bez knihy

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
vo svojej mysli, ked to skusam nahlas tak mi to mozog nejako neberie a vlastne sa viac koncentrujem na zvuk svojho hlasu ako na obsah toho co citam, a to neni dobre :D

9. Čteš si některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?
ani nie, ale ako som uz niekde spominala mam taku uchylku  ze sem tam sa kuknem na poslednu stranu, ale len tak letmo, a nechavam to na 'nahodu' ze kam na aky usek mi dopadne moj zrak....a ako si niekedy nadavam ked to je na nieco podstatne :D ale aj tak to vacsinou zabudnem dovedy kym sa k tej casti riadne dostanem :)

10. Lámeš hřbět nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
ako kedy, ked mam pozicanu knizku a je jedna z tych novsich tak sa snazim ju opatrovat ako sa da, i ked
stane sa ze aj napriek jednaniu v rukavickach ostava ta knizka uz nejako mnou poznacena :/

11. Píšeš si do svých knih?
ako kedy, skor si podciarkujem...to dolezite...a niekedy to skonci tak ze je podciarknute vsetko...vsak to poznate :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára